Singgoh Le Dulu Aok Yer

Friday, August 28, 2009

Polis Sentri

tertinggal post ni last Friday. Internet buat hal..

Bodyclock aku meragam lagi. Hampeh tul. Habis lari program aku hari ni. Bos pun bising kat opis. Seminggu beb, hari2 masuk lambat. Hari ni lepas semayang Jumaat baru aku masuk opis.


Tapi kan, hari ni aku rasa mcm cukup giler aku tidur. Segar lain macam since aku siap mandi tghari tadi. Bwk keta pun rasa mcm tak gerak jer. Pas tu pelik sbb rasa mcm semua org bwk keta tak tekan minyak. Apasal semua bender slow jer ari nih. Sampai laptop aku pun aku rasa tak sempat nak kejar aku. Apa ke hal...


Mlm ni nak gi Ipoh. nak balik awal sikit, nak singgah bank, urusan kerja. Pas tu, nak gi repair wiper keta aku yg tak gerak since last week. Nak gi siang, takut ngantuk. Malam ni kira OK gak, sbb, siang tadi aku dah tidur byk. Hehehe...

No comments: