Singgoh Le Dulu Aok Yer

Monday, August 3, 2009

Bowling EXSAS 2009

Pukul 5 pagi shoot dari Melaka ke Sunway, singgah solat Subuh kat... mana ntah. Lupa la pulak nama tempat dia. Pukul 8.00 pagi sampai Sunway Pyramid, tempat biasa mcm tahun2 lepas gak. Breakfast ngan Abu pun kat tempat biasa, mcm tahun lepas gak.
So... this is salah satu acara tahunan EXSAS selain AGM, HiTea, Golf, Homecoming, Rugby etc. Yang lain2 tu, payah sikit aku nak join, sbb tak berapa berkenaan sgt. Tahun ni tambah satu lagi acara, Futsal. Dibuat sehari sblm bowling dan penyampaian hadiah diadakan serentak dengan bowling.

Tahun ni, aku still dalam team yang sama ngan team tahun lepas, except sorang team member dah bertukar. Last year Su, tahun ni Zaidi. Tahun lepas Zaidi main kali pertama, masuk team haihong, sbb last minute baru bgtau kat aku nak main. Kawan lain batch 90 yang dtg, Chipong, Yusman ngan Pareng satu team, ada Oshin n wife, ada Zul Tontot, ada Suhaila Hamdi. Che Rom yang sembang bergegar kata nak datang, org dah habis main, aku dah OTW gi jumpa family aku kat Masjid Negara, baru sampai sampai kat Pyramid. Apa da....

So, ni la team aku. Abu, Zaidi n aku. Dah lebar dah semua orang... hahahaha...




Teruk aku main tahun ni. Especially 2nd ngan 3rd game. Rasanya ni worst competition score aku since.. ever!! Walaupun still lepas haji, tak pakai skirt pendek, tp aku betul2 frust. Nasib baik Zaidi ngan Abu boleh cover. So, kesudahannya, team dapat no. 4. Zaidi dapat 2nd utk high game dan high series lelaki. OK la tu dari balik tgn kosong. Team lagi satu lagi teruk. Chipong kata dia tak lepas haji pun. Luck tak der, hantu tak mari... Shushah la encik nak cari makan...



Su ngan anak sedara comelnya pun datang meriahkan suasana walaupun tak main.

No comments: