Singgoh Le Dulu Aok Yer

Monday, August 24, 2009

Hari Pertama Kerja Bulan Ramadhan

Patutnya Sabtu lepas jadik hari pertama kerja di bulan Ramadhan Al-Mubarak nih. Tapi, since aku dah niat dari awal tak nak gi ofis on 1st Ramadhan, maka dengan dengan sesuka hati sesedap rasa aku tak gi ofis hari Sabtu lepas. Caya la, Di. Buat jer mcm ofis BAPAKKKK aku. Kena fire ngan bos baru tau. Hehehe.. Sorry bos.

Aku bukan apa la. Aku ni ada gastrik. Sbb tu ari pertama Ramadhan aku tak masuk ofis. Sbbnya, first day ni la selalu kena serangan. Kalau kena tu, kesian kat org yg menengok aku, mesti menitik air mata si Ina kalau tgk aku sakit tergolek2...

Anyway, ari ni, kul 10.30 baru masuk ofis. Sampai kat opis, lepak baca paper kat bilik Zamani dulu, pas tu baru start kerja. Hmmmm... Separuh kerja dah siap, tujuh lapan paruh lagi duk tunggu. Arrggghhhh... Penat.

Ada kawan bos duk tgh setting balik sistem komputer kat opis nih. Internet problem dah settel, tak der dah org nak gaduh berebut IP Address, aku dah boleh print terus ke mesin printer besar kat tpt Ina, PC yg rosak sebijik tu pun dah siap repair.

Esok gaji. Lambatnya nak tunggu esok, sengkek dah ni...

No comments: