Singgoh Le Dulu Aok Yer

Sunday, August 16, 2009

Teh Dah Pindah

Since accident dgn WDN 1737 hari, aku nampak Teh mcm trauma nak duduk sorang kat rumah dia. Kesian aku tgk dia. Hubbynya dah la jauh, weekend baru balik. Dgn beban kewangan dia, nak kena bayar 3 bijik rumah, dua bijik keta, keta lak nak repair (nak claim insuran tak leh sbb insuran 3rd party). So, lepas pikir panjang, dia nak pindah balik rumah aku, dan sewakan rumah dia kat Indera Mahkota.
Aku setuju sesangat la bila dia kata nak pindah balik umah Beserah. Syukur Alhamdulillah. Bapak aku pun setuju. Hubby dia pun setuju. The main reason is everybody can help each other in taking care of each other. Hubby dia pun tak risau sgt masa dia tak der kat Kuantan.
So, weekend lepas, punggah barang2 dia balik umah Beserah. Nampak mcm sikit, tapi 3 lori jugak barangnya. Letih jugak la sepanjang hari. Sakit belakang aku dibuatnya. Lepas turun brg, nampak mcm tak muat jer... tapi lepas susun2, ehhh... OK la.
So, aku ngan Ayah dah ada org perempuan kat rumah. Boleh gilir2 masak. Gosok baju n laundry sendiri la. Takkan nak harapkan Teh jugak. Kalau ada urusan luar pun, aku dah tak payah risau sgt pasal Kakak ngan Adik, Teh boleh tengokkan.
Tapi, paling best, hari2 aku boleh tengok Najwa... comelll sgt. Seronok tgk baby membesar nih....

No comments: