Singgoh Le Dulu Aok Yer

Sunday, September 27, 2009

Majlis Buka Puasa Tahap Engineering


Posting ni patutnya dah dua tiga minggu lepas aku dah buat, tapi duk nunggu kamera sampai kat tangan aku... tertangguh la sampai lepas raya. Cerita dah basi sikit la, tapi... layan... zassss


Majlis Berbuka Puasa anjuran company aku (bukan aku punya company, company tpt aku kerja...) diadakan pada 090909. Tarikh cantik punya. Tempat, sama mcm tahun lepas dan tahun sebelumnya. Megaview. Aku rasa si Ina ni mesti ada scandal ngan staff Megaview, sbb tu dah 3 tahun buat kat situ.
So, majlis mcm biasa utk raikan staff, rakan2 perniagaan, keluarga terdekat etc. Antara yg hadir, staff JKR Pahang, JKR Elektrik Pahang, JBA Pahang, POLISAS, Maybank Business Centre, Lembaga Pelabuhan Kuantan dan wakil bbrp syarikat bersekutu, Eletrik Generasi Baru, Botok Enterprise, ZHY dan bbrp company lagi yg aku tak ingat nama tapi aku kenal tuannya.
Turut sama tahun ni seramai 30 pelajar tingkatan lima, SMK Mat Kilau, anak murid binik bos aku. Panjang sgt ke. Anak murid Cikgu Shaniza. Diorang ni merupakan student Form 1 pertama SMK Mat Kilau since dibuka lima tahun lepas. Skrg ni dah Form 5. So, Cikgu Shaniza pun nak raikan sama la dlm majlis tu. Tahun ni paling besarpernah dianjurkan dengan jumlah tetamu seramai lebih 120 org. Yg aku sempat kira la tu, yg tak sempat tu kira halal je la.

Family bos aku...


Aku kenal group ni, tapi tak ingat diorg ni dr mana...


Bos duk layan cikgu dan student SMK Mat Kilau


Sbhgn student SMK Mat Kilau


Wakil Maybank, En. Azilas dan sbhgn kawan2 dari associates companies


Zamani & Ina bersama kawan2 dari JKR Elektrik Pahang








Kawan2 dari Polisas




Abg Yie (ZHY Trading) bersama Kakak, Adik dan sbhgn staff serta student praktikal Tahap Engineering



Kawan2 dari Citra Cita dan Botok Ent.

No comments: