Singgoh Le Dulu Aok Yer

Monday, November 2, 2009

Kakak Start Exam Final

Last week, the whole week, Kakak exam kat sekolah agama dia. Sebahagian result dah dpt. 2 subjek dpt 100%. 2 subjek dapt 98%,both highest dalam kelas. Lagi satu subjek, tak ingat lak aku dia dpt berapa, tapi dia kata highest dalam kelas jugak.

Alhamdulillah. Mcm OK jer. Harap2 dia dapat nombor 1, dlm kelas dia dan seluruh kelas darjah dua kat sekolah tu. Asyik dapat nombor 2 jer, mana tahan...

Hari ni dia start exam sekolah rendah pulak. Hopefully dia boleh maintain first place mcm tahun lepas. Aku cuma harap, dlm minggu exam ni, tak der sebarang gangguan utk dia. Tak der demam, tak der lawatan mengejut. So dia boleh concentrate utk peksa dia.

Aku pun minggu ni, plannya balik awal setiap hari so aku boleh bantu dia study. At least pun aku boleh make sure dia study.

Biasa la kan? Ayah2 lain pun rasanya mcm aku jugak. Harapkan yg terbaik utk anak2. Lagi pulak anak2 yg tak der mak mcm Kakak ngan Adik ni.

2 comments:

ayah su said...

Teringat masa saya kecik2 dlu... camni lah pandainya.

Idi said...

Ayah Su,

Masa kecik2 dulu je ke? Dah besar panjang ni dah tak pandai dah ke?
Hehehehe...