Singgoh Le Dulu Aok Yer

Wednesday, November 11, 2009

ADOI!! SAKIT KEPALA!!!

Ntah apa la bangangnya kepala aku hari ni. Tak tau la pasal apa. Keje banyak kut. Tapi aku ni, hari2 pun byk keje. Tak de la sampai mcm ni. Ari nih aku rosakkan tiga cek untuk satu transaksi plus another cheque for another transaction. 4 keping cek dalam satu hari. Rekod baru aku!! Sangap otak betul la...
Terkejar sana, terkejar sini. Buat akaun pun tunggang terbalik je semua. Lepas tu menung tak tau nak wat apa. Otak jadik kosong. Tepu kot.
Byk lagi nih benda nak kena settle. Akaun bulan lepas pun aku tak balance kan lagi. Payment sangkut tak terkejar lagi pun byk nih. Apasal ek diorg ni tak nak bayar duit kitorg. Penat tau kena kejar ngan supplier nih. Sib baik track record kitorg ngan supplier2 cantik. Kalau tak dah lama diorg serang ofis.
Ari ni nak balik awal. Dah berapa mlm dah balik tgh malam. Sure Kakak ngan Adik rindu nak berbantalkan perut Ayah diorg ni sambil tgk TV. Exam dah habis, so malam diorg tak de byk bende nak buat. Lepas solat, ngaji, dinner, tgk TV.
Harap2, esok kepala otak berjambul aku kembali bergeliga...

4 comments:

Irulyn said...

relax bro..u can b better than yesterday..hmm..now me looking for mood to study law..arrghh..

Idi said...

Hope so...

Tapi hari ni pun, pepagi dah dua tiga org nelefon tanya itu ini, mintak itu ini...

Nampak gaya hari ni gua stranded lagi dengan kerjaa....

huhu.

Unknown said...

otak jet dah xleh guna..

Idi said...

boleh lagi la, Jet.

Tapi kira timbang kilo je la...

hehehehe....