Singgoh Le Dulu Aok Yer

Thursday, January 1, 2009

Happy New Year 2009

Gosh, I was so damn busy this whole fortnight I don't even have the time utk mengadap PC pun. Makan tidur pun tak berapa nak teratur. Kerja kerja kerja... Sampai mati pun tak habis jugak kerja. Hari ni baru sempat mengadap. Sblm ni aku ada tulis satu artikel, dan aku try nak upload short video utk artikel tu, tapinya tak jadik2 jugak lepas berbelas kali try. So, terpaksa la perap dulu artikel tu.
So, where were you guys last night celebrating the New Year Celebration. Aku? Hehehe... Kat salah satu tempat paling best dlm hidup aku, i.e depan best friend aku yg dah dua tahun aku tak jumpa, Arpen (bukan nama sebenar... hehehehe). Sembang2, cerita2, pas tu balik tidur. Apa ke halnya la nak bersengkang mata sampai pagi nak sambut benda yg dah tak berapa nak penting bagi aku tu. Apa la sgt tukar tahun. Matahari dan bulan tetap jugak mcm tu. Hari berganti pun tetap jugak mcm tu. Siang dan mlm pun tetap jugak mcm tu. Yang bertukar pun cuma nombor jer. 2008 jadik 2009. Bulan Disember tukar jadik Januari. So what?
Ntah la, since the last couple of years ni, benda2 ni dah tak jadi penting dah utk aku. Yg lebih penting bagi aku, Kakak and Adik. Lepas tu, Ayoh n family. Itu je la. Kerja? Yg tu tak yah tanya la, tak kerja, mana ada duit. Tak der duit, camana nak bg pelajaran, makan pakai kat anak2, ye tak?
Apa pun, semua org ada pendapat sendiri, kita kena hormati pendapat setiap org. Suka hati korang la nak pikir apapun. Aku... mcm ni la jugak. Anyway, since semua org duk nak wish, aku pun wish jugak la...

SELAMAT TAHUN BARU MASIHI
DAN
SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH

May Allah Bless u all.

Chow.

1 comment:

misfortune said...

Please sms me your name, lost all nos. in my phone. Tlg ye. Tq.