Singgoh Le Dulu Aok Yer

Monday, August 8, 2011

EXSAS DOUBLE TROUBLE WEEKEND & OFTWD OPS HAPPY HOUR


16 jUN

Shoot dr Kuantan lepas Subuh, bajet boleh sampai Wangsa maju around 10.00, game dah separuh jalan. Tak le segan sgt kalau kwn2 tanya apasal tak main sama. Malu jugak nak bgtau team aku kena reject sbb lambat daftar, walaupun bukan salah aku... hahahaha...

Sekali bila sampai, rupanya game tak start pun lagi. Kawan2 pun tak sampai lagi.. rupanya game start 10.30. Layan je la.. Lin Jr. daftarkan aku utk pertandingan Lucky Strike, which I won. Dapat le RM50. Tak le kosong sgt dtg hehehe...

Pareng, Yusman & Chipong - Team Bekas Juara
Our batch's only rep for bowling tournament


Lepas habis bowling EXSAS, aku shoot ke Sunway Pyramid for another event, yg ni dgn grup geng2 askar ko-k. OFTWD : OPS Happy Hour.

Ingatkan aku lambat, rupanya aku org ketiga sampai lps Man Bunga (organiser) dan Mail Kering. Yang lain tu, selai-selai sampai kemudian pada aku..

Attendance : Man Bunga, Mail Kering, Abg Haji, Blackcat, Dock, Neyo, Pak Long, Alias, Jijie, aku & Lokme (yg kebetulan dtg bersama team boling TM Kelantan, dia pun tak tau kami ops kat situ..).

So, we had bowling (lepas geram jugak la tak dpt joint tournament EXSAS sebelah pagi...). Habis boling, turun kat RedBox bwh tu, layan karok.. Hebat2 jugak kawan2 aku ni menyumbang suara...

Back row : Haji, Black, Mail, Man, Dock, Jiji
Front Row :PakLong, Neyo


Esoknya, sambung balik dgn EXSAS Double Trouble, main Futsal la pulok... Kami main 5 game. First game aku reserve, masuk 2nd half main kat atas, mcm hampeh. Kalah 3-0
2nd game, main goalkeeper, lepas sebijik, kalah 1-0
3rd game, goalkeeper lagi, tak lepas gol tapi kena kuar sbb jari kena sepak. Kalah 1-0
4th game, goalkeeper lagi, lepas 1 goal, kalah 1-0
5th game, tak main sbb jari makin sakit, kalah 4-0

Tu dia... mcm sayur la pulak.. hahahaha Anyway, we had fun. Kalah pun tak de hal la...

Back row : Zul Bedah, Tarom, Idi, Maker
Front row : Chipong, Abu, Koboi, Amir


Tengahari esoknya, Isnin 18 Julai, aku ke KSH, xray tgn, dan ini la hasilnya... Sebbaik tak patah, tapi tisu sudah koyak, kurang sikit je pada patah...



No comments: