Singgoh Le Dulu Aok Yer

Wednesday, March 2, 2011

ENTRY YG TAK TAU NAK BUH TAJUK APA

In my previous entry, aku ada cerita pasal ofis adik ipar aku dimasuki pencuri. Selepas dua org staff dia dibebaskan, turn adik aku pulak tidur lokap.. dua malam pulak tu.. start malam kemarin, tengahari tadi baru lepas. InsyaAllah, dia dlm perjalanan balik Kuantan, ambik cuti Khamis ngan Jumaat.

Kesian adik ipar aku ni. Ni kali kedua dia tidur lokap sepanjang hayat dia. Kes pertama dulu sempat jugak la dua tiga malam... tapi kes drop sbb tak de kes. This time kes benda lain pulak. Yang pastinya, masa kejadian tu berlaku, adik ipar aku tu dlm perjalanan balik ke Kuantan untuk cuti. Apa-apa hal, aku tunggu dia sampai rumah nanti, baru citer panjang ngan dia.

Apa pun, aku pasti Allah tu Maha Kuasa, aku serah kat Dia... Aku harap dia sekeluarga tabah hadapi dugaan ni...


1 comment:

JALAN REBUNG said...

salam bro,

kesian kat aidk ipar hang ...tapi rutin polis la kot ..tahanan reman ...harap semua dah ok bro ...