Singgoh Le Dulu Aok Yer

Wednesday, March 3, 2010

ALLAH MAHA ADIL



Berita Harian, 3 Mac 2010, m/s 1 (mukadepan)


Berita Harian, 3 Mac 2010, m/s 6


Utusan Malaysia, 3 Mac 2010, m/s 6


Memang, Allah itu Maha Adil

7 comments:

Azhar Omar said...

Aku dpt rasakan mamat tu punyai kaitan ngan kesusahan yg pernah ko alami dulu ...

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, lama tak lawat blog aok, apa khabar...

Memangnya, yang bersalah tetap akan dihukum, kala tak didunia diaakhiraat mereka tak akan lepas...

Chah said...

ni bosh ko ke dulu? awat jahat sangat?

Idi said...

Chah,
Hat tu hang kena tanya dia la kut...

meera^da cute..*_* said...

skrg nih, Tuhan dah balas kat dunia jugak...xpyh tunggu akhirat...semoga die sempat bertaubat...

sy dtg dan follow...kee gud writing, bro..

Idi said...

Meera^da cute..
Itu maknanya Tuhan bayaq CASH!!

Thanks for coming & following. Mcm ni la sedanya..

Anonymous said...

saya pernah kerja di norazu berhad dalam tahun 1994 dulu..mm mmg licik si zul ni..ramai fresh grad termasuk saya percaya kelentng dia..masa tu ramai org melayu melabur dlm syarikat konon harga saham norazu akan naik mendadak.

X sampai 4 bulan berjuta duit masuk..lepas tu suma gigit jari..saya segan nak jumpa pelabur2 yg masuk bawah saya..

Skrg dia nak idupkan balik norazu ..mm mmg x pernah serik si zul ni

salam